Svensk Sommar...

Ser verkligen fram emot en riktig Svensk Sommar. Man uppskattar som Sverige pa ett helt annat vis nar man inte bor dar langre. Finns sa mycket jag langtar efter, men forst och framst ska det bli sa underbart att fa traffa alla nara och kara! Ca. 6 veckor kvar nu och jag raknar inte alls dagarna:-) Anlander med taget till Osd den 24e juli runt lunch, ska bli sa kul att se Shauns reaktion till Sverige, Ostersund och allt som hor till. Ser fram emot en Svensk sommar i Ostersund, en tagresa upp, en resa till Skelleftea for Sofia och Jons brollop, sightseeing i huvudstaden massa harliga grillkvallar med kubb, kvallar pa straket, yran, minigolf i Badhusparken, Stocketitt, rakmackor, prinsesstarta, prommis runt Froso berget, pappas pizzor, fika pa Prastgatan 12, vin, sill och potatis, kaffe latte pa Torners ute servering, Det ar sa otroligt mycket man saknar och langtar till, sa mycket man uppskattar pa ett helt annat satt....men snart sa...






Kommentarer
Postat av: Erina

Kände samma längtan till dessa svenska guldklimpar när jag var i nz i ett halvår. Gud vad jag kommer att njuta åt att du får uppleva allt sånt när du kommer hem på besök:) Ha det gott vännen! Kraaam

2009-06-16 @ 21:19:15
URL: http://enfisirymden.webblogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0