Tatuering

Har funderat ett bra tag pa en tatuering, ville lagga till en frangipani blomma bakom mitt namn, och i dag efter jobbet tankte jag att nu ar det pa tiden att fa det fixat eftersom jag jobbar varje dag i stort sett innan jag aker till Sverige. Akte och kopte ett vykort med en bild pa en frangipani, vidare till tatuerings stallet , och sen var det klart pa ca 30 minuter. Blev super lyckat !(aterkommer med bild) Mycket nojd!

Nyheter pa jobb fronten, 2IC positionen finns kvar pa mitt jobb for Louise sa upp sig i dag, sa himla trist for att vi har jobbat sa bra i hop, slitit hacken av oss i en manads tid for ingenting! Jag vet att rollen ar en mojlighet for mig igen men jag vet inte om jag vill ha den langre efter allt drama och allt skit!Jag soker nya jobb och ska pa en intervju nasta vecka pa en klades affar, en av mina favorit affarer faktiskt, hall tummarna! Jag har haft san otur med jobb sen jag kom hit, men jag tror definitivt att allt hander for en orsak har i livet gallande allt, har ju verkligen fatt smakat pa det de senaste aret... inga sura miner for det, tvartom :-)

En manad kvar till hemkomst, raknar ner dagarna, langtar efter att kramas, ska kramas som aldrig forr...

Ma rakes...




Kommentarer
Postat av: Emmis

Jag tror verkligen det är som du säger att allt händer av en anledning. Det här kommer säkert öppna upp för ett annat jobb som du kanske kommer trivas ännu mer med! Jag håller tummarna:) LÄGG UPP BILDEN PÅ TATUERINGEN FORT!!!! NYFIKEN I EN STRUTS!!

2009-06-25 @ 13:47:20
URL: http://glantzen.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0