Underbar helg...

Hemma efter en underbar, avkopplande helg i Blue Mountains hos Beck och Todd. Atit gott, druckit gott, spelat massa Wii och bara slappat, alskar sana helger. Jag maste inforskaffa Wii forresten, sa himla skoj ! Helgen avslutades med shopping och bio, The Hangover, en av de roligaste filmerna jag sett, Shaun var tvungen och dampa mig i bio salongen for jag skrattade lite for hysteriskt, men kunde inte hjalpa det..The Blue Montains ar verkligen vackert, san utsikt over bergen och mer avkopplande for det ar ute pa "landet"..alltid skont att komma bort lite fran vardag och stress.

I Lordags nar vi akte hem fran restaurangen sa stannade vi en korsning for rott ljus, tvars over gatan sa ser vi en bil med passagerar dorren oppen, pa gras mattan utanfor star en stor fet kvinna pa alla fyra och spyr som en fontan..inte nog med det utan hennes jeans ar tackt av kiss, alla fyra brot ut i skratt, tror inte jag skrattat sa mycket pa lange, vilken syn alltsa !haha...

Mandag firas med massa slapp for jag ar ledig i dag, langesen jag var ledig tva dagar i strack.:-) Jag och Erin avnjot en grym brunch och kom hem och kikade pa Sex and the City och bakade Scones, jag ar numer svag for scones...med gradde och sylt, sa som alla i Aussie tydligen ater sina scones!? Vilken reaktion jag fick forra veckan nar Kerry berattade  denna nyhet for mig, jag som ar sa van med smor och ost pa svenskt vis(lite nyttigare) men gradde och sylt ar helt underbart, tillatet att testa hemma...

Sa till er alla dar hemma:
Testa Wii om ni inte testat det redan, se The Hangover pa bio, besok Blue Mountains en dag, spy inte i en korsning med kiss i brallan, testa scones med gradde och sylt.

See ya later...





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0