Lediga Lordag...

Lediga Lordag, helt underbart, jobbat hela veckan och det blir massa jobb framover med, vilket ar bra, pengar till resan behovs! Jobbar sex dgr i veckan framover, men vad gor det nar man diggar sitt jobb? Pratade med min kara van Sofia i gar, det var mysigt att fa snacka med henne, vi ar experter pa msn relationer, kan prata om allt och hur lange som helst. Jag har bara en sak att saga Sofia, go for it !

I Torsdags nar jag kom hem efter an lang dag pa jobbet sa hade jag ett litet paket vantandes pa mig, ett handskrivet brev, en bok och massa sota sma lappar fran underbara Helen, det var det sotaste, hon ar for go ! Jag alskar handskrivna brev, finns det nat battre? Skrev ett 5 sidor langt brev till min bastis Nina forra helgen, och jag har aven valt ut tre speciella personer som far smaka pa mina handskrivna brev denna manad, sa avvakta och se om det dimper ner nagra fina brev i era brevlador...

I morse, kom Charlie 2 och Hannah 4 hit, Shauns farbrors barn, varldens sotaste barn som alskar att leka kurragomma, det ar sa underbart  att ha barn runtomkring sig speciellt eftersom jag saknar mina brorsbarn sa mycket. Jag har shoppat loss pa min affar och ska skamma bort mina brorsbarn och mina vanners barn denna sommar, det ar sa svart att halla sig nar man ar runtomkring sota barn och de sotaste kladerna hela dagarna. Vi har tex. rosa uggboots for nyfodda upp till ett ar, dom ar sa sota!! Maste saga att jag ALSKAR barn, det ar nog en av anledningarna varfor jag alskar mitt jobb, alskar klader och barn:-)

Nu ar det inte mer an ca 5 veckor innan jag kommer hem, herregud jag maste sluta rakna dagarna, vilket tjat ! Jag langtar bara sa otroligt mycket att jag kan inte halla mig! Det basta av allt vore om jag fick detta jobb jag prov jobbar for, jobba massa innan jag kommer hem och sen njuta av ledigheten och slappna av i Sverige i tre veckor! Jag och Shaun stannar aven till i Kuala Lumpur pa hemvagen i tva dgr for shopping och lite mini semester innan vi anlander till Sydney igen.

Nu blir det promenad med lilla Rusty....

See ya!





Avslappning i tre veckor.......





Kommentarer
Postat av: Sofia B

You know I LOVE to talk to you. Tack för att du är sådan bra supporter. Snart kommer du, inte länge kvar nu. Wihaaaa

2009-06-13 @ 07:16:48
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0