Michael Jackson....

Varlden star verkligen still kanns det som, jag har spenderat de senaste dagarna framfor Tv:n med Michael Jackson's top 50, beundrat hans musik och hans dans. Det kanns sa himla overkligt att en san stor idol kan do, jag trodde han skulle leva for evigt... Kanske inte sa konstigt att han fick en hjart attack i och for sig, med tanke pa att han at smartstillande regelbundet och vagde 45 kg nar han dog ! Det ar sa fruktansvart sorgligt och jag kan inte fatta att det ar sant.. Jag kom i hag nar jag var 12 ar gammal och var i Stockholm pa semester, jag var for ung for att ga pa hans konsert sa jag lyssnade pa konserten utanfor i stallet, dansade till hans latar pa mitt rum och mimade med en latsas mick i min hand..Mina absoluta favorit latar ar "I'm bad", "Rock My World", "Black and White", " Man in the Mirror" och " The way you make me feel"
R.I.P  King of Pop.....



Detta ar mitt favorit klipp, det ger mig gashud over hela kroppen.. Finns ingen som kan dansa som Michael Jackson....helt otroligt!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0