Veckan som gatt....

Sammanfattning av veckan som gatt...

Underbar helg forra helgen, Todd och Beck (paret som gifte sig i februari) kom pa besok och stannade over helgen, utgang i Cronulla med massa dans i hogklackat, drinkar och massa skratt. Jobb hela veckan, slitsamt, stressigt, rea. Ledig dag i onsdags med massa go mat, firande och latte vid stranden. Harliga skratt via telefon med Emma, Papi, och mormor. Loning och shopping. Tradionella sondags brunch med gott sallskap. Shaun kopte ny bil, en fin Skyline, som gar alldeles for snabbt for min del. Langtan till svensk sommar, vanner och familj. I stallet for att spara ut mitt har sa bestamde jag mig for forandring av klipp och farg, mycket lyckat! Manga tankar och funderingar, och konstiga drommar. Ater igen inser jag att jag ar en mycket lyckligt lottad manniska pa denna jord...som inte skulle onska for nat annat i livet just nu...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0