Emma 22 ar....



GRATTIS Sota Fina Lill Momma pa den stora dagen !

Tiden gar, men dina rynkor bestar! (jag ar inte sa bra att rimma sa jag tanker inte fortsatta med det....)


Hoppas du far en underbar dag med massa karlek och presenter!

 Vill att du ska veta att jag saknar dig sa otroligt mycket. Jag tanker ofta pa hur ironiskt det ar att vi hittade varann i Norge, efter alla ar som gamm Momma och Rookie Momma i basketlaget. Kravdes det verkligen ackel Farslakt och lilla Forde for att vi skulle hitta varann?Fast jag ar langt borta och bestamde mig for att stanna down under, sa finns jag alltid har for dig i vatt och torrt, hoppas du vet om det. Jag ar sa glad att du har hittat din Erik ocksa, och att jag fatt traffat han och godkant han:-) Alla alskade erik har, eller forlat ,EKKA som han heter pa kanguru spraket. Du fortjanar verkligen det basta Emma for du ar en san fin och go tjej och jag tycker verkligen om dej, och jag ar sa glad att jag funnit dej.

Ha en underbar dag ! Tanker pa dej pa din stora dag...
/Din Momma for evigt







Grimas Momma

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0