Favoritbilden...

                                      

Hur kan man inte alska denna bild!? Detta ar utan tvekan min favvo bild, min egna, underbara, fina kusin Jimmy"Hoffa" Forsta gangen jag sag detta kort inramat hemma hos min mormor och morfar trodde jag seriost att jag skulle avlida av skratt ! Det ar den roligaste bilden, och for er som kanner Jimmy sa ar bilden sa klockren, den passar in perfekt pa hans personlighet; flummig, allmant forvirrad och hur go som helst. Han ar varldens basta kusin men aven en av mina basta vanner... Saknar Dig Jimpa...

Kommentarer
Postat av: Lisa Brun

Ojojojojokojojojoj! Finns denna bild verkligen på riktigt! Det är seriöst det finaste kort jag någonsin sett. Jag kan gå o lägga mig nu, dagen känns liksom klar, kan inte bli bättre. Kram på dig Lina & hälsa grabben på kortet.

2009-03-10 @ 10:08:10
Postat av: Angie

HAHAHA Lisa du ar for rolig... Du kanner val igen denna kille?hahahahaha, minnen minnen ! saknar stockholms tjejerna pa biblioteksgatan !

2009-03-10 @ 11:02:32

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0