Picknick,Pyromaner och Pingis...


Veckan har kommit mot sitt slut och jag har haft det sa underbart mysigt med Ulla och Maggan denna vecka. Gardagen blev en riktig, sa kallad Myskvall/dag som paborjades med picknick pa stranden med massa godsaker som sallad, grillad kyckling, och tzatsiki. Kvallen fortsatte med pizza, ett glas rott, pingis turnering och oppen brasa. En underbar kvall. Kvallen borjade med att jag sminkade tjejerna, sa otroligt kul, jag tror jag har en dold talang for sminkning, tjejerna var i alla fall valdigt nojda..

Jag har aven insett att min pojkvan ar pyroman, har aldrig sett nan sa exalterad over en brasa, han sagade ner grannens trad, samlade i hop virke och njot hur elden utvecklade sig, och sa att det var som att se ett barn vaxa, hahaha! Kan va bra att ha en sadan man runtom sig nar man ar i dom kalla, snoiga skogarna i vinter, eller vad tror ni?
Pingis turnerningen var nog den mest valdsamma, men underhallande match jag nagonsin skadat! Maggan hade ingen koll men skrattade och skuttade glatt runt for det, Ulla hade inte heller nan koll men tog sig pa nat konstigt vis till final varje gang. Doris och Yngve hade battre koll, men snubblade valdsamt pa sladdar och brador hit och dit. Kommer inte i hag nar jag skrattade sa mycket senast. Valdigt lyckad kvall, tack tjejer for ni gjorde denna vecka och de andra veckorna till en lyckad Svenne semester .....Vi hade ju i alla fall tur med vadret.... :-)








Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0