Tang gladje !

I gar damp det ner tva stycke tangar i brevladan, en locktang och en plattang! Ah sa glad jag blev ! Tack underbara Sofia for att du skickade mina fina tangar till mig, nu kan jag antligen bli fin i haret! Hade ju som inte raknat med att stanna i landet sa jag lamnade ju lite grejer hos min fina Sofia i Stockholmo.

Nu har mina svenne vanner akt vidare mot Thailando. Kommer sakna dessa sma troll sa mkt ! Vi har haft det sa himla skoj under dessa veckor. Helgen var lugn och skon, at goda middagar, drack gott vin, satt framfor brasan och hade galna pingis turneringar hela helgen, mycket trevligt maste jag saga. I Mandags morse vinkade vi av Ulla och Maggan, jobbigt att saga hej da, och tomt kandes det nar dom lamnade oss. Jobb sokandet fortsatter, vantar pa lite telefon samtal och soker massa jobb pa natet, min tur kommer val snart hoppas jag. 

Under nagra veckors tid har jag forlorat tva kompisar som jag trodde stod mig nara, jag har insett att det inte gar att lita pa nan, jag blir om och om igen sviken. Personer som vander kappan efter vinden ar nog det varsta jag vet ! Som tur ar sa har jag lart mig ytterligare en laxa, och jag tror jag blir battre och battre pa att lasa av folk. En sak jag maste lara mig, ar att sluta vara sa snall och mesig, jag masta vaga saga i fran, saga vad jag tycker och konfrontera personen i sig. Skarpning ! Langtar efter mina sanna vanner som star mig sa nara, som jag vet aldrig kommer svika mig... Nina, Sofia, Kusin Anna, Karin, Emma...listan ar langre och sanna vanner vaxer inte pa trad.....




                          
                            Fifi och Angie.....

Kommentarer
Postat av: Jennie aka. Ulla

Elsa! och Svenne och Doris!! Saknar er och tanker pa alla tokiga upptag vi har for oss hela tiden. Round Ping pong och satta eld pa grasmattan ar bara narga exempel. Puss a kram till er alla!

2009-04-01 @ 06:29:31
Postat av: Maggan

"Sanna vanner vaxer inte pa trad" Det har du alldeles ratt i... Saknar dig vannen, kommer bli jobbigt att komma hem och veta att du ar pa andra sidan jordklotet. Men jag vet att du ar hos den basta familjen och att de tar hand om dig, sa det kanns bra.. pussar i massor

2009-04-01 @ 06:36:41
Postat av: Sofia B

BABE det var så lite så. Kul att de kom fram i alla fall .-) tänk vad platt/raktången har rest, genom hela jordklotet, vilka globetrotters .-)



Vänner växer inte på träd. Sakta men säkert minskar skaran har jag märkt. När man var yngre så hade man en massa "nära" vänner men den minskar, ibland kommer det till någon men i grund och botten har man bara några fåtal nära som man verkligen kan lita på.



Jag är så glad att jag har dig.



Puss

2009-04-01 @ 07:05:20
Postat av: Polismomma

Åååh saknar dig!!!

2009-04-01 @ 19:40:30

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0