Onsdag.....



Annu en toppen start pa denna dag! Promenad langs stranden med sota Rusty, var nara att fa boter i dag, da en polis kom fram till mig pa stranden och tog mina uppgifter och scannade stackars Rusty, tydligen far man inte ga pa den stranden med hundar aven fast dom har koppel, latt for mig att veta! Sana fjantiga regler, jag skyllde oskyldigt pa att jag inte var harifran, forhoppningsvis funkar det, eller sa kommer det en fin rakning om nagra dagar! vad ar det for regler? tydligen sa badvakten till mig i hogtalarna att jag inte fick ha hunden pa stranden, men jag horde inte eftersom jag glatt skuttade runt med min ipod pa hogsta volym haha..pinsamt varre!

  Onsdag eftermiddag och jag surfar runt pa natet i stallet for havet. Jag maste erkanna att alla dessa haj attacker har skramt mig, jag ar fjantig jag vet, for chansen att jag blir attackerad av en haj ar minimal ,men namn ett djur jag inte ar radd for, tror inte att jag flyttat till ratt land eftersom det ar kryp overallt...Hundar gar bra !

I gar blev det ett aterbesok pa Ikea, har nog aldrig uppskattat Ikea sa mkt som nu, kanns hemtrevlig maste jag saga. Jag blev tillbaka kallad pa en andra intervju och dom ringde nyss for en tredje intervju, massa intervjuer att ga igenom for att fa jobb dar tydligen. Hall tummarna for mig ! Kunde inte halla mig borta fran ett litet besok och lite shopping pa Ikea, varldens basta affar dar man kan spendera timmar....
Ser fram emot helgen, da det bar av pa en liten roadtrip till Orange, ca 4 timmar harifran, brollop pa lordag, Shauns basta kompis ska gifta sig, kommer bli valdigt trevligt!

Maste saga att Skype maste vara en av dom basta uppfinningarna, har bokat dejt med bastis Nina i kvall kl sju. Vi kan se varann, prata med varann och det ar helt gratis ! Jag ska kla upp mig, fixa till mig och hall upp ett glas fin vin och fira att jag pratar med min bastis! Nan annan som vill boka in en fin dejt med mig kanske?:-)





I kvall aterforenas bastisarna....

Kommentarer
Postat av: Sofia B

Fina fina tjejer. Miss you both girls

2009-03-18 @ 09:54:59
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ha du e ju för rolig du kusin!! Ipoden i öronen och sprang runt, kan lixsom se det framför mig :))) så söt du e...dessvärre inte lika kul att du kanske kommer få böter pgr av att du e ute och rastar en hund... Pussis på dig!

2009-03-18 @ 14:08:02
Postat av: Agnes

Jag vill, jag vill! Nu har jag fixat skype så jag kan prata med dig :) Haha du är så rolig gamm-momma. Hoppas ikea-jobbet blir ditt. Sköt om dig och shanne! KRAM

2009-03-18 @ 16:39:52

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0