Sjalsfrande?

Snart 28 ar, och antligen verkar allt falla pa plats, trots att jag ar langt hemifran, arbetslos och allmant fundersam over det mesta, sa har jag aldrig i mitt liv varit sa lycklig ! Trodde att jag hade kant sann lycka forut, men inte forran nu forstar jag verkligen vad sann lycka betyder. En person som far mig att kanna mig sa trygg i mig sjalv, och bland andra, nagon som far mig att kanna mig helt underbar och speciell, nagon som far mig att standigt ga runt med ett stort leende pa lapparna, och ett standigt pirr i kroppen, nagon som far mig att kanna saknad, sa som jag aldrig saknat nagon forut. Sa fort jag ar runtomkring denna person sa slapper alla bekymmer.  Jag undrar vad jag gjort for att fortjana nan sa underbar? Det ar ratt komiskt att jag var tvungen att aka pa andra sidan jordklotet for att hitta denna sotsak...men har ar jag, lyckligare an nagonsin med en karl som behandlar mig som en prinsessa. Det ar en san underbar kansla att vara kar, sa som jag aldrig varit kar forut, jag vet att killar kan komma och ga men denna kommer definitivt besta...Kan det vara sa att jag hittat min sjalsfrande?




Man maste kyssa manga grodor innan man hittar sin prins...







Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag är så glad för din skull momma. Du förtjänar allt gott.

2009-03-10 @ 23:19:44
Postat av: Sofia B

UNDERBART ATT LÄSA!

2009-03-11 @ 12:34:17

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0