Bra nyheter...

Bra nyheter, pratade med min chef for affaren jag jobbar pa nu i Miranda, och jag fick inte jobbet i Bondi som MIT(manager in training) men jag har fatt en prov period pa affaren jag jobbar pa nu for en assisterande butikschefs roll, sa spannande, precis vad jag ville ha fran borjan men positionen blev fyllt innan jag kunde soka. Louise, tjejen som fick rollen har ocksa en prov period i en manad for manager rollen eftersom hon jobbat for foretaget forut, sa nu ska vi bada bevisa vad vi gar for i en manad sen tas beslutet:-) Sa himla skoj, jag ar sa himla glad, jobbar nu heltid tills beslutet ar taget och jag har svart att se varfor jag inte skulle fa rollen, hall tummarna, jag ar sa himla laddad. Kunde inte bli battre, far va kvar pa affaren jag alskar, med massa underbara arbets kamrater och nara hem. Alskar verkligen mitt jobb med salla sota barn klader och alla underbara, glada mammor som ar inne och shoppar hela dagarna och nu far jag mer ansvar:-) Pa Mandag startar en stor rea med massa VM, vilket ocksa ar skoj ! Jag och Louise jobbar sa bra i hop ocksa, ett riktigt bra team, sa nu galler det bara att jobba hart i en manad framover och bevisa att jag fortjanar rollen som 2IC!!






Kommentarer
Postat av: Emma

MEN GRATTS!!!!! :D Fan va värd du är det där!!! Gör du bara ditt bästa och är dig själv så kommer du helt klart få det där jobbet. Lyssna på mig, jag brukar kunna sånt där ;) KRAAAM

2009-05-28 @ 18:54:35
URL: http://glantzen.blogg.se/
Postat av: Kusin :)

Grattis min fina!! Vad skoj att det går såå bra för dig lycka till med provmånaden!!



LOVE YA!!!

2009-05-28 @ 20:08:03
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0