Det nalkas brollop....

Ledig i dag och i morrn och tur ar val det for jag har drabbats av min vanliga nacksparr, ve och fasa, sangliggandes i dag med voltaren och varme kudde. Scott har anlant i Usa och en av som forsta personerna/golfare han traffade va tydligen Michael Jordans van, vad ar chansen for det? sa jag tror en autograf kan vara pa G, jag ar valdigt exalterad, om sa ar fallet ska den ramas in och sattas upp direkt !
Shaun har salt sin bil och letar ny snabb bil, fraga mig inte vad for bil, allt jag vet ar att den ar snabb, inte lika glad ar jag for det eftersom jag ar fartradd, men ar mannen glad sa ar jag glad:-)Shaun ar redan anmald till en golf turnering i sommar hemma i Osd, spannande!... och groupie som jag ar sa foljer jag med och kikar.

Pa Torsdag gifter sig Kevin, en kompis till mig som jag jobbade med pa Fitness Fuckers, en valdigt rolig men annorlunda handelse, han ar fran Skottland och hans visum gar ut i juni och lat som han ar sa gor han inget at det, utan bestammer sig for att gifta sig i stallet med sin  Australienska flickvan som han vart tillsammans med i knappt 6 man, hon ar varldens finaste tjej,  och sa himla trevlig, men dom brakar jamt, han berattar for mig hur svartsjuk hon ar och hon berattar for mig hur skum han kan va, hmm vad gor man inte for uppehallstillstand sager han, haha herregud sager jag ! Hjalpte henne att leta brollops skor och smycken i lordags, medans han gick till baren och drack nagra bars, skotte som han ar. Pa nat vis sa ar dom anda menade for varann, fast det hitills vart en knakigt forhallande med foraldrar som inte tycker dom ska gifta sig.
Jag och Shaun ska pa mottagningen pa Torsdag , kommer bli sa trevligt sa!




Brollops paret...onskar dom all lycka..

Kommentarer
Postat av: Towa

hahaha vilket sjukt bröllopspar då :)

2009-05-26 @ 18:55:52
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Sandra

Ja så kan man ju också göra ;)



Men jag tror nog vi sa det till Folke när han inte fick längre visum trots hjälp av advokat o allt, att han borde gifta sig med nån för att få stanna...



Kraaaam

2009-05-27 @ 08:21:46

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0