Morsdag..

GRATTIS pa Morsdag alla fina Mammor darute..


I dag firar dom Mors dag har i Australien, aven i USA, i Sverige vantar vi tydligen tva veckor till med det:-)
Tanker pa alla underbara mammor dar ute, om inte mest min egen Mamma..

Har tankt mycket pa henne pa sistonde och hur mycket vi gatt igenom och vart vi star i dag. Att vara langt hemifran och langt fran sina nara och kara har fatt mig att tanka efter mycket pa livet och relationer i sig. Jag har alltid statt min Mamma valdigt nara, och kunnat prata med henne om allt mellan himmel och jord. Hon har alltid varit stottande, och alltid forstatt sig pa alla mina funderingar och alla mina problem genom tiderna. Hon har fostrat mig och min bror i stort sett alldeles sjalv och hon har gjort ett stralande jobb och det ska hon veta. Ingen av oss har nansin haft problem med droger, alkohol eller nagra andra bekymmer, hon har varit hard men rattvis, och aven en valdigt cool och trendig mamma som ser valdigt bra ut for hennes alder. Hon har sakert varit med om mycket som vi inte ens vet nagot om, hon kanske haller pa en hemlighet och problem som vi inte ens forstar oss pa, vem vet. Hon har dock alltid varit en trygg, tuff mamma som bara vill val. Problem och bekymmer uppstod, konflikter, missforstand och massa tarar, och brustna hjartan, men vilka familjer gar inte igenom sant, det ar val det som ar en del av relationer och familjer? Ingen ar perfekt och vi gor alla misstag, men vi maste komma i hag att vi lever bara en gang och livet ar alldeles for kort for att inte alska, glomma och forlata... Glom inte att vara foraldrar om inte speciellt vara mammor ar det basta vi har, och alla fortjanar en andra chans har i livet...







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0