Sondags brunch..

Sondag, och annu en vecka har passerat forbi i en valdans fart ! Sondags Brunch med Erin som vanligt i Cronulla, stralande sol, men lite kyligt, kaffe latte, nypressad apelsin juice och en god smorgas till frukost.
Intervjun forra Mandagen gick jattebra! Huvud kontoret ringde tillbaka senare samma dag for att boka ett mote med hogsta chefen for gallande jobb, Jag traffade han i gar i Bondi, helt ok, mer ett mote an en intervju. Antar att jag far svar inom nagra dagar, jag har inte alltfor hoga forvantningar, ar det menat sa ar det om inte sa ar det helt ok. En 2IC position ar ledig pa Cotton on Body(underklades affaren) och en MIT, manager in training pa Cotton On kids i Bondi. Hall tummarna for mig, skulle vara helt ok att jobba dar, frascha butiker, fint shopping center, heltid, battre betalt och mer ansvar, wehoooo !

2 manader kvar till hemkomst, det narmar sig. Jag och Shaun laddar for fullt !

I dag borjar mitt projekt Extreme Makeover Surf/beach rum med malning av vart gastrum, inlaggning av ny matta, och massa pynt. Aterkommer med bilder, fore och efter :-)




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0