Veckan som vart...

Lang vecka med jobb varje dag. Vi har fatt en manager och en 2IC(second in charge) som det kallas pa mitt jobb vilket betyder att jag kommer fa mindre timmar framover vilket ar jatte trist for jag trivs sa bra och jobbet ar sa nara hem. Jag ska dock pa intervju i morgon bitti pa huvud kontoret for en 2IC roll pa en av Cotton On Kids affarerna inne i stan. Hall tummarna! Jag vill verkligen jobba heltid och ha storre ansvar an bara deltid. Spannande....

Annars leker livet, fortfarande kar och galen och inser varje dag hur lyckligt lottad jag ar. Helgen har vart bra, 50 arig brollops dag for Shauns mammas moster i lordags, massa god mat och trevliga manniskor, en Chandler kopia holl tal och alla vek sig av skratt, trots manga interna skamt. Lordag kvallen fortsatte med fest for Scottie boy som aker till Usa till veckan for att tavla och leva pa sin golf. Kolla in hans hemsida www.scottadlandgolf.com, jag kommer inom kort vara med pa hemsidan eftersom jag ar Scotts Massor :-) Lyckad kvall som alla andra kvallar med Shauns familj och vanner.
Uppdaterar i morgon hur intervjun gick !

pa aterseende....














Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0