Vanner....

Livet leker vidare, har jobbat tre dagar i rad fran 8-18.30, men vad gor det nar man alskar sitt jobb och dagarna bara flyger ivag?Ledig i dag och golf star pa listan i dag igen tro det eller ej, senaste omgangen var faktiskt lyckad, fick godkant av min coach(mutade ej)..
Sitter nu och dricker mitt Hazelnut kaffe brevid lilla Rusty. Appropa hundar sa grat jag mig sjalv till somns i gar, jag kikade pa Marley and Me med Jennifer Aniston och Owen Wilson, san underbar sot film, men sa oerhort sorglig, grat hogt och snorvlade, medans Svenne sov sott brevid...Forresten, jag vill ha en hund!

Maste papeka att jag ar sa oerhort stolt over mina kara underbara vanner, kolla in denna lista, sa har coola ar mina narmsta..

* Emma har kommit in pa Polishogskolan i Umea, flyttar till hosten, ar sa stolt som gamm momma. Visste i och for sig hela tiden att hon skulle komma in, och hon tar med sig sin Ekka.:-)Du kommer bli en grym polis lill Mommis!

* Min fina Bastis Nina ska till Austin, Texas i sommar och jobba, jattecoolt tycker jag. Har ingen aning vad hon ska jobba med for hon pluggar nat svart som jag inte forstar mig pa. Hon ar sa smart, och sa fin och sa cooool ! Kommer sakna henne i sommar men vi hittar alltid nat satt att traffas igen snart det vet jag. :-)Min sjalsfrande....

* Min goa Sofia ska antligen gifta sig med sin Jon, jippiiii, Brollopet sker i Augusti och Jag och Shaun kommer vara dar, helt underbart. Langtar efter att fa traffa min familj Berglund/Backman igen.

* Min andra halft, min kara van och fina kusin Anna tar snart examen fran Lararutbildningen, sa stolt over min Agapi, hon kommer bli en helt underbar larare! Kommer nog inte fa se henne denna sommar vilket ocksa kanns sorgligt men vi vet vart vi har varann och jag vantar pa ett besok fran henne har Down under.. :-)

* Sota Sandra ska foda sitt andra barn i Juni, sa spannande. En tuff, vacker morsa med bada fotterna pa jorden. Ska bli sa spannande att fa traffa lilla bebisen och hela familjen. Haller tummarna for dig Sandra!

* Sa stolt over min bastis kusin Jimmy som fatt jobb i huvudstaden och flyttar ner med sin fina Maria, sa glad att dom funnit varann, det perfekta paret. Ser fram emot nagra dgr i Stockholmo med dom.

* Stolt over fina Lotta som ar varldens tuffaste och coolaste ambulans brud, framtiden ar ljus for henne, och snart sker mirakel ! Langtar efter att fa traffa henne och Lill Karin i sommar, mina tva solstralar! Blir mycket myskvallar med tjej ganget...



Finns det nat battre an riktiga vanner? Jag langtar sa oerhort mycket efter alla nara och kara. I bland blir jag ledsen for jag ar sa langt borta och jag kan inte krama om er, men jag kommer alltid veta vart jag har er ,och vi ar ju trots allt bara en flygresa i fran varandra...Sommaren kommer bli helt underbar,




"After all, seasons change, so do cities; people come into your life and people go. But it's comforting to know that the ones you love are always in your heart. And if you're very lucky, a plane ride away."

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh va go du är och visst är det underbart att ha alla sina vänner omkring sig (även om endel av dom är på andra sidan jordklotet:) )



Jag är sååååå stolt över dig som tog dig igenom allt från förra sommaren, då jag vet hur du mådde! Det är helt fantastiskt att du idag är där du är, med den du älskar och njuter av livet till 110%. PRECIS som det ska vara!!!!



(kan även meddela att JAG är glad att Lotta även är en vän till mig/oss nu och att hon hittat en av våra bästa vänner Tim! Dom är som gjutna för varann och dom är båda helt underbara!!!)

2009-05-07 @ 08:53:35
Postat av: Sofia B

Babe, du är bäst och finast. Jag står brevid dig i vått och torrt. You know that. Jag är hård men rättvis, hehe, det har du fått uppleva många gånger tror jag :)



Jag LÄNGTAR så in i norden tills du/ni kommer hem och jag är SÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA glad att ni kommer på bröllopet och får uppleva den andra största dagen i mitt liv. Fantastiskt.



MISS YOU MISS YOU MISS YOU MISS YOU................

2009-05-07 @ 10:22:08
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Polisen

Ååh fina du! Jag är verkligen överlycklig över att jag kom in, nu fick man lön för mödan att man var träningsmomma varje dag efter jobbet i norge..haha!

Jag är så glad att vi fann varandra under våran tripp till grannlandet och jag vet att det är en vänskap man kan räkna med och det spelar ingen roll hur lång tid det kommer ta mellan träffarna men att man ändå vet att vännen finns vid ens sida oavsett.



Tack för att du finns finLina!!



Kram kram kram och en fet pöss



Kärlek till dig. Snart syns vi :)

2009-05-07 @ 19:33:33
URL: http://glantzen.blogg.se/
Postat av: Anna Kusin!

Vad söt du e finis kusin min!!

Älskar dig & saknar dig!! Lyckligt lottad att få vara din kusin, och är verkligen glad över att du mår bra och är lycklig, det är du värd!! All kärlek till dig FILKAIA POLA AGAPI!!

2009-05-08 @ 01:58:54
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: karolina

jag då???

2009-05-09 @ 13:10:49
Postat av: Towa

åå jag såg också den filmen och henke sov brevid och jag grät så jag höll på att dö, ärligt talat! jag var tvungen att gå och hämta papper flera gånger och torka tårarna

2009-05-09 @ 23:52:48
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0