Min vecka...

Pearl Jam konserten var helt ok, men vilken besvikelse att dom inte lirade alla kanda latar, vi fattade ingenting ! SA besviken ! Dom spelade varken Alive, Ten, Better Man eller Daughter, dom basta latarna som dom ar sa kanda for, fran varldens basta skiva!? Pa vagen hem fran konserten sa ringde folk in till en av radio stationerna och klagade over latvalen. Trots denna besvikelse sa var sa klart konserten bra, stekande hetta. kalla goda ol och massa folk med Eddies grymma rost. Konserter harnast som maste ses ar Muse, Foo Fighters och Kings Of Leon.



Veckan har vart super stressig hitills, i dag var en dag som jag onskade hade mer timmar pa dygnet. En trevlig kund kom in i dag och hade varldens utbrott, slangde hennes Visa kort pa mig nar hon skulle betala och var allmant otrevlig och klagade, sana kunder ar ju sa mysiga !:-) Hon var trevlig och tacksam att jag hjalpte henne ena sekunden, fem minuter senare nar jag skulle hjalpa henne vid kassan fick hon ett utbrott over det nya kortet, och varfor man maste registrera online innan man kan samla poang for sina kop, varldens mest idiotiska anledning, och sloseri med tid och energi fran hennes sida, speciellt eftersom min kollega informerat henne nagra timmar tidigare hur kortet fungerade och att hon maste registrera online innan hon kan samla poang. Jag hanterade situationen valdigt bra men det brann inne i huvet pa mig, J***A idiot kund !!!



I morgon aker Kerry och Erin till Hawaii pa semester i en vecka jag ar inte alls avundsjuk, eftersom det ar en av mina drom destinationer. Jag ar dock glad over att jag far bestalla mina Victoria Secret produkter:-) Shaun spelar golfturnering denna vecka, och jag jobbar massa men ser fram emot min lediga Fre och Lor. En vecka kvar till Visa intervjun, vi laddar och fyller i formular:-)



Ha en trevlig vecka !




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0