Harliga veckan....

Lang dag pa jobbet och annu langre i morrn, 7-7, det ultimata passet, harligt langa dagar!  :-) Sa himla mkt snyggt o frascht som kommit in i butiken, massa sommar klanningar, kunde inte halla mig i gar sa det blev en sexig, svart sommar klanning som jag tankte inviga pa lordag nar jag och tjejerna ska gora stan osaker, The Rocks och George Street look out! Mitt favvo liveband "Panorama" spelar pa Lordag, komiskt nog pa 3 wise Monkeys, puben jag hangde pa hela tiden min forsta tid har i Sydney, nar jag "bara" var har pa semester, lite visste jag da att jag skulle bli kvar, och ett ar senare ga pa deras spelning igen, muhahaha !


Ser fram emot galna veckor med Agnes och Cilla som anlander pa Torsdag morgon! Shaun ar i Brisbane och spelar golfturnering, det gick bra for han i dag, och han gick vidare till pa Tors och blir nog kvar dar over helgen ocksa, forhoppningsvis, haller tummarna ! Sa stolt over han, min Svenne !Har insett nar vi ar i fran varann hur mycket jag saknar han, och hur mycket jag alskar karln ! 11 manader i morgon...





Little Agnes och Gamm Momma

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA söt bild, så där ska jag se ut på lördag!!! Kul det var att prata med dig, snart ses vi. Puss kram

2009-11-02 @ 11:56:21

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0