Shauns Fest..

I flera veckor har jag planerat for denna overraskningsfest och sa lyckad den blev !Vilken grym flickvan jag ar, ellerhur? Med tjejerna och Kerry's hjalp sa blev festen super lyckad, god mat, massa champagne och coronas, underbart vader, alla Shauns narmaste vanner och hans familj, kunde inte blivit battre!

Jag sag till att Nathan och Scott tog med sig Shaun ut pa pub efter jobbet, jag skyndade hem efter jobbet och vi hade gott om tid att forbereda for fodelsedags barnet. Agnes och Cillan blaste upp ca 50 ballonger och prydde vart hus fint med serpentiner:-) Nar Shaun val kom in sa gomde vi oss alla ute pa balkongen, han gick direkt in pa toa for att pissa, och vi hoppade alla fram och skrek surprise men ingen Shaun, for han satt pa toa han, sa typiskt !haha...Han blev overraskad nar han val kom ut och han tyckte festen var sa lyckad!En kvall fylld med manga skratt,brottning, drama och spyor, som det ska va !



Ballong drottningarna


Pa var balkong



Jag och Erin

Kill ganget


Tjejerna och Kerry


Shauns tarta i Nate dogs ansikte?


Lil Bek och Todd








Marge och Steve









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0