Fredag..

Dagarna springer forbi nar man jobbar mycket, alla dagar ar sig lik mer eller mindre men det har jag inget emot. Alltid nat skoj och annorlunda som hander pa jobbet, ska pa mote pa huvudkontoret i Darling Harbour pa Tisdag och pa Fredag ar det VM i Chatswood, Norra Sydney, kul att traffa nya manniskor och lara sig lite nytt om foretaget. Varje kvall denna vecka har vi blivit bortskamd med middag tillsammans med familjen, helt underbart. Vi ar bortskamda. Jag fick min efterlangtade lon i gar ocksa, sa som jag langtat!

Forsokte vara hemlighetsfull i gar med Shauns fodelsedags present. Har lange funderat pa att kopa Pearl Jam biljetter, dom spelar har den 22 Nov. Bestallde biljetter i gar, men jag kunde inte halla det for mig sjalv,sa jag berattade for han, han gissade sig fram till det i stort sett kan man saga..Hur kass ar jag inte pa overraskningar?!Han blev jatte glad :-) I alla fall sa ska vi pa konsert den 22 nov, langtar, har lange velat se dom live och deras nya skiva ar grym! Det blir en hel kvall dar jag bjuder pa middag, drinkar och konsert, Mys faktor, 10!


Usch for mardrommar maste jag papeka. Senaste natterna har jag haft hemska mardrommar och brorsans avhuggna huvud, jordbavningar, folk som drunknar och hoga byggnader som rasar over mig!Vad betyder detta?


I kvall blir det film och popcorn i sangen, med regnet utanfor...

Trevlig Helg..









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0