Never Think...



Upptackte i dag att Robert Pattinson ar inte bara Edward Cullen, och super sexig
utan han har ocksa en underbar rost !Jag ar lite sen jag vet, Twilight har ju vart
inne ett bra tag,men jag vagade mig inte pa bockerna forst, for dom
sag sa tjock ut, men sa fort jag oppnade forsta sidan sa var jag sald!

Laste ut "New Moon" haromdagen, och i sista kapitlet namner dom att Bella och
Edward kanske skulle borja Peninsula College, det var dar jag gick pa college i 2 ar!!hur haftigt ar inte det?

Kommentarer
Postat av: Emilie =)

Har du inte hört dem tidigare?! När jag såg filmen så hörde jag en sådan underbar röst och låt att jag genast kollade upp vad det var, åsså var det han!!! Jag blev genast ännu mer kär i karln. Lyssna på Let me Sign, den och HAN är helt underbar. TYcker han ska göra en skiva NU!

2009-10-30 @ 10:44:04
Postat av: Jenny

Håller med Emilie!:) Never Think spelas i scenen när han bjuder Bella på middag på restaurangen. Let Me Sign spelas under slutscenen i balettstudion. Grymt vackra låtar med mycket känsla.

Kram

2009-10-30 @ 22:54:20
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0