Runtom Australien...

Jag har vart i Australien i snart ett ar nu och jag har har i stort sett bara vart i Sydney och strax utanfor!! Mina vanner som ar ute och reser och har kommit forbi pa besok har vart runtom nastan hela Australien och jag ar avis ! Sa manga platser jag vill se och sa mycket jag vill gora, men det finns tid for det ocksa...





Surfparadiset och party stallet Byron Bay



Camping pa Frasier island


Vin provning i Hunter Valley


Shopping i Melbourne


Dyka i Great Barrier Reef


Goldcoast, Australiens Miami...


Australias Outback,Ayers Rock, camping och massa vilda djur!


Australias southcoast, underbar bilfard langs kusten och massa
vackra strander..


Kommentarer
Postat av: Ana

Jätte fina bilder!! Men jag kan tänka mig att det gömmer sig ett antal hajar under vattenytan :/ hahahahha

2009-10-30 @ 10:28:31
Postat av: Angie

ana hahaha du ar for rolig du....:-)min blatteeee miss u

2009-10-31 @ 00:59:59
Postat av: Allan

Underbara bilder... längtar ner!

2009-11-01 @ 17:40:13
URL: http://allanmyhre.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0