Sommar slingor...

Annu en vecka har sprungit forbi och jag hinner inte med uppdateringar pa bloggen, sa busy ar jag:-)
Mycket pa jobbet och har vart en lang vecka, men har hunnit med lite egentid ocksa. Akte in till city i gar, till min lilla Beck och fixade mitt har, ar numera blondare med snygga frascha slingor, jatte hett! Fixade till min tidigare frilla med lugg, och lite farg med slingorna, endast 130SEK, det ni ! Det tar den tid det tar for de ar studenter men vad gor det med priset och nar det blev hur snyggt som helst ! Efter the extreme makeover sa blev det lunch med Beck, i en mysig park och vadret var underbart. Sommarn ar har, 30 grader varmt i gar!Jag alskar varmen och solen, gor mig sa lycklig sa !Sommarn firas in om tva veckor nar Agnes och Cilla landar, whoop whoop !

Jobbet gar jattebra, har verkligen borjat kanna mig bekvam i min roll och alskar mina arbetskamrater! Vi har fatt in en ny sasong med klader som sa fina, jag maste forsoka kontrollera mina shopping begar.
I morgon blir det lunch i Cronulla med min Svenne kompis, och till helgen blir det jobb jobb jobb.
Mycket att se fram emot i November, Pearl Jam, Little Agnes och sommarn !November here I come !





If I Could Turn Back Time...





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0