Temafester...

Det borjar narma sig Halloween, inte lika hysteriskt har som i Usa eller hemma for den delen som det verkar eller sa ar det bara jag som inte har tillrackligt med polare:-) Jag alskar att kla ut mig och alskar tema fester, mer sant tack. Jag far se till att anordna lite tema fester nar Little Agnes kommer kanske?!

Appropa temafester sa saknar jag Forum sa himla mkt. Det borjar narma sig Vemdals forumet och jag och mina tjej kompisar har alltid akt varenda ar pa hosten och varen, och jag ar jatte avundsjuk att dom snart ska i vag igen utan mig. Dessa helger ar alltid helt galna och allt ar alltid sa lyckat ! En tjej stuga med massa fest och galna pahitt. Hitills har vi haft teman som orienterare, far slaktare, skidakare, jagare, och sockerbitar! Nu har jag missat varforum och hostforum och vet inte hur jag ska klara mig framover, kanske blir till att boka in ett forum till varen?

Tills dess sa leker jag forum har borta i kanguru land i stallet.




Tva farslaktare och tva jagare tack....




Kommentarer
Postat av: Jaktledare Bromée

Jaaaaa!!! Boka in en resa till våren :O) Whooop, whoop! Jag drömde om dig inatt förresten, du kom hem och överraskade oss alla. Jag var så glad när jag vaknade! Hörs och syns imorgon, pussssss!

2009-10-24 @ 10:19:33
Postat av: Jägaren Lotta

Kom hem till vårforum!!!! Om allt går bra med vår lilla bebis så hade jag tänkt att vara med på vårforum :) Älskar forum och vår tjejstuga. Puuuuuuss

2009-10-26 @ 19:01:31

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0