Tussig...

Sa dalig tajming, nar man har mycket att gora pa jobbet och vill gora bra i fran sig, och nar man ska sitta barnvakt hela helgen o tjana storkovan, sa gar man och blir forkyld? nej nej nej.. Jag kanner mig tussig, hangig och vill bara snyta ut allt snor. Usch och fy jag vill inte vara sjuk nu !

Veckan svishade forbi precis som jag trodde. I dag var jag pa "refresh" i Bondi, vilket ar Vm(Visual Merchandise), massa Esprit folk, som vek,hangde,larma, angade, och fotade alla vaggar som vi sa fint satte i hop efter farg nyanser, mycket lyckat!(bilder kommer sen) nar jag var pa vag till jobbet efter det sprang jag in i vaggen och tappade rosten och kande mig som en tuss. I kvall blir det krya pa sig for i morrn ar det lekstund hela dagen och da far inte momma va trott.

Nu ar det inte langt kvar tills jag far besok av Agnes och Cilla, ska bli mycket skoj! Jag kommer fa Svenne besok och jag ar sa exalterad, vi kommer hitta pa sa mkt skoj!

Trevlig helg !








Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0