En Lordag Kvall...

Barnen sover sott, helt underbara barn! Vi kikade Toy Story, och Thomas the Train, vi lekte massa pahittade lekar och bara mos, redan vi sju och atta somnade dom sota in och har sitter jag och dricker vin och ater jordgubbar och choklad...Det ar inte helt fel att sitta barnvakt i bland:-)


Till veckan vantar uppfoljnings intervjuer med Esprit, klad foretaget, Pilgrim, ytterligare ett klades foretag och Betts Shoes, hall tummarna, nu galler det bara att hitta ratt jobb. Forsta intervjuerna med dom gick jattebra nu ska jag traffa hogsta cheferna till veckan.

Usch mitt huvud snurrar fortfarande, vet inte vad jag vill med livet och far lite panik i bland att jag inte har kontroll over det, fast saker och ting ar perfekta sa ar man aldrig nojd, usch vad den kanslan kan va jobbig....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0