Forsta dagen...

Mandag och forsta dagen pa nya jobbet. Lang dag som startade kl 7 med VM , och slutade nyss kl 6. Sager bara en sak, Jag Alskar Mitt Nya Jobb ! Trevliga arbets kamrater, snygg, frash, stor butik, fina klader, bra lon, bra lage! Kan inte onska nat mer an sa. Kanner redan efter en dag att jag kommer trivas super. Eftersom vi maste ha deras klader pa oss sa shoppade jag lite i dag, for endast 450 SEK fick jag en hel del klader som racker val till nasta loning:-)

Jag ar sa lycklig att det lost sig med jobb. Livet ar bra, livet ar bra... Firar med Tooheys Extra Dry och nu blir det middag med underbara familjen...

Cheers...








Kommentarer
Postat av: sofia

Lycka till ! vad bra att det har löst sig med allt :)

2009-09-28 @ 16:59:43

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0