Fredags fix...

I går Fredag gjorde jag mig iordning med ny frisyr och snygga klackskor och sprang runt på två köpcenter och lämnade ut massa Cv's. Lyckades boka in två intervjuer nästa vecka, en på en klädes affär och en på en sko affär:-) Vädret är underbart och har vart det sen vi kom tillbaka, solen skiner och runt 25, älskar värmen och solen, får mig på sånt underbart humör! Väl hemma igen blev det storstädning och tvätt, så skönt att ha det gjort.
Kvällen avslutades med mys middag med familjen, lite besök hos Shauns underbara farbror och lite mmm.. McFlurry Oreo på vägen hem:-)




På språng med mina favvis skor....



Gillar min nya frisyr...




Utsikt från vår balkong i går när jag hängde tvätt, inte illa...













Kommentarer
Postat av: sofia B

Oj vilken fin utsikt. Fantastiskt. Förstår att du vill bo där. Fin kille, fin utsikt ;-) haha.



Hoppas du får något av jobben. Snygg frilla och läckra fel. Det kan inte gå fel.



Stor puss o kram

2009-09-05 @ 08:20:49
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Ana-Laura

Love u <3

2009-09-07 @ 12:07:07

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0