Lordag Kvall...

I kvall blir det tjej kvall med "He is not that into you", hemma gjord Sangria, och hemkord pizza, ja tack ! Till efteratt blir det jordgubbar doppad i choklad...

Loggade in pa mitt gamla facebook konto av misstag i gar, a trip down memory lane helt klart, bade bra och daligt, fick ta och radera en hel del men kul och hitta massa andra harliga bilder fran forr. I dag blev det min vanliga dagliga powerwalk, i motvind denna gang.

I dag skanker jag en tanke till alla mina fina vanner dar hemma som jag saknar SA mycket. Skulle gora allt for en utekvall, kanske lite forum, eller en mysig film kvall med mina vanner.



Basket vannerna


Blattarna



Vackra Ninis


Finn Fem Fel

Mama och Dottir



Finaste Kusin


Mys tjejerna..










Kommentarer
Postat av: Ana-Laura

Fina bilder =)

2009-09-26 @ 15:43:28
Postat av: Kusin

Fina bilder!!



Saknar dig!!!



Filia från kussen :)

2009-09-26 @ 16:29:49
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0