Mitt huvud snurrar...

Lang jobbig dag..berattar mer sen nar jag orkar prata om det.

Intervju i morse med Esprit, ett foretag som ni sakert hort talas om, internationellt, proffsigt och verkar hur bra som helst! Intervjun gick bra och jag ar jatte intresserad. Huvudet har snurrat pa mig hela dagen idag for jag har helt plotsligt tre jobb att valja mellan och jag vet inte vilket jag vill ha?! Vilket problem ellerhur? ironiskt nog hade jag inget jobb i gar morse nu har jag tva, kanske tre. Jag fick jobbet pa Pilgrim, klades affaren som verkar super bra! Vet inte vad jag vill och kan inte bestamma mig. Usch mitt huvud snurrar....




Kommentarer
Postat av: erina

Men vilken vändning:) Ta den med bäst lön om du har svårt att bestämma dig! Kramar

2009-09-17 @ 16:28:36
URL: http://enfisirymden.webblogg.se/
Postat av: Nina

Vad roligt!! Följ din magkänsla så kommer det gå bra! Spännande att få massa nya arbetskompisar som kan förgylla din vardag! Puss & kram

2009-09-17 @ 18:05:03

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0