Ny vecka....

I går lutade jag tillbaka i soffan och mös och kikade på Video Music Awards, älskar såna event ! Vad alla snackade om efteråt var ju såklart hur Kanye West hoppade upp pa scen under Taylor Swifts tacktal och klagade och tyckte Beyonce skulle ha vunnit i stället, alltså vem gör nåt sånt? speciellt när man är en stor stjärna och allt, nä det går fet bort alltså !Älskade Alicia Keys och Jay Z's uppträdande liksom Beyonce och Lady Gaga som alltid rockar loss....Jag kunde inte sluta garva åt Lady Gagas outfits, alltså denna människa är ju för skön, helt sjuka outfits men sånt gillar jag, nåt annorlunda och helt crazy, en egen stil.

Jobb sökandet går helt ok, vart på två intervjuer denna vecka, uppföljnings intevjuer med Betts Shoes och Pilgrim och på Tors väntar Esprit. Pilgrim har helt underbara kläder , jag var där i dag och prov jobbade, precis det jobbet jag letar efter, håll tummarna, får veta på Tors om jag får jobbet. Kolla in deras kläder här http://www.pilgrimclothing.com.au/




Vackra Alicia Keys är min idol...





















Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0