Nya tag..

Ny dag, nya tag. Huvudet snurrar fortfarande, somnade sent i gar, lag och funderade pa allt. Tackade nej till Betts Shoes nu pa morgonen och vantar pa Esprit att ringa i eftermiddag, men har Pilgrim som plan B. Herregud vad man kan stalla till det! Jag foljde magkanslan som jag brukar gora och jag kande att jag vill stanna inom klades branschen. Skor ar en helt annourlunda business och inte direkt min typ av karriar, sa jag avvaktar och ser vad Esprit har att saga. Hall tummarna for mig, jag behover det! Enorm lattnad nar allt detta ar over och jag kan borja jobba. Ar helt slut i skallen och behover somn....

Jag haller er uppdaterade...

xx

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0