Onsdag...

I dag blev det lunch med Lydia, en kompis pa ett litet mysigt cafe har i narheten som heter "Meani Panini" det ni:-) Tyvarr hade dom inte Panini nr 9, skulle ge min hogra arm for en san just nu! Panini med ost, och en rak, craime fraiche och vitloksrora...Varfor at jag inte en san nar jag va hemma?

Eftermiddagen fortsatte med en promenad, eller jag kanske ska kalla det en "runwalk" jag sprang sen gick jag och sen sprang jag, for jag ar sa otranad och lat! Skarpning ska det bli(det har man ju sagt nagra ggr forut), avslutade med lite styrka hemma i vart private gym.

I gar kvall hade vi romantic dinner, det ar ju sa mys, tanda ljus, och med ett glas vin lag vi i soffan, i vara underklader for det var sa fuktigt ute, oppnade dorrarna och lyssnade pa regnet och askan..mysigt varre !










Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till jobbet Lina! tycker du valt rätt jag =) med så många roliga erbjudanden. guud va skönt med sommar, här blir de snart snö, skjut mig. fortsätt ha de toppen! kram amanda

2009-09-23 @ 18:12:54

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0