Rastlos...

En dag dar jag kande rastlosheten krypa upp langs ryggen, kan bli galen om jag inte har nat att gora! Visst kan det va skont att ha lediga dagar och bara slappna av men nar man gjort det en langre tid nu sa vill man bara sysselsatta sig. Pa Mandag borjar allvaret och vem vet nar jag far en langre ledighet nasta gang, sa jag borde njuta, men i dag var det svart. Tog min dagliga promenad i solen, laste min "Scar Tissue" bok som bara blir battre och battre..

Till helgen blir det tjej helg med Shauns syster och mamma. Tjej filmer, harfargning, klippning och bara massa Mys och uppladdning infor det nya jobbet. Grabbarna aker i vag pa en golf helg:-)




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0