Skona Stunder...

Jaha har sitter jag ater igen, vid datorn med mitt kaffe. Detta data beroende maste sluta, jag spenderar alldeles for mkt tid vid datorn, kanske blir sa nar jag inte jobbat sa mycket heller, men jag behover mina timmar vid datorn sa jag kan lasa mina bloggar och kolla nyheter om vad som hander runtom i varlden annars blir jag deppig, kollar inte sa mkt Tv sa datorn ar min Tv. Borjar mitt nya jobb kl 7 pa Mandag morgon, langtar!

Firade mitt nya jobb med att fixa mina naglar haromdagen, nu ar jag frasch o fin. Tank att fixa naglarna kan fa en att kanna sig sa frasch! Jag gillar mina mini "spa" stunder med manikyr, pedikyr, ansiktsmask scrub och ogonbrynsplock:-)Det ar ett maste i vardagen.

Nu ska jag snart i vag och forstora naglarna med lite "hoops" Ska borja spela basket igen, forst och framst pa oserios niva, typ Korpen sen far vi se vart det leder. Saknar basketen, det var ju trots allt en stor del av mitt liv, och man ar val aldrig for gammal for att gora comeback?




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0