Talamod?

I bland tappar man bara talamodet och det kan vara sa skrammande ! Jag tappar mitt talamod nar jag ar hungrig och det ar verkligen en varnings flagga, jag blir sa tvar !I dag fick jag detta bevisat, vantade pa bussen hem fran jobbet och den dok inte upp, inte den forsta, inte den andra men den tredje och det kom 10 min forsent, jag var hungrig och ville bara hem! Usch sa det kokade inom mig, trodde jag skulle explodera! Buss chaffisen korde ocksa som en idiot och bromsade hela tiden sa jag trodde jag skulle fa whiplash, det gjorde verkligen inte saken battre...men nu har jag fatt i mig mat sa nu ar jag lugn igen. Kanske ska trana pa mitt talamod lite till och kanske forsoka ta med lite frukt i handvaskan!


Visste ni detta?

"The Esprit brand is sold in five continents and more than 40 countries, 640 freestanding stores and over 12,000 wholesale customers. More than 20,000 products are designed each year for 12 product lines for women, men and kids - and in addition a wide variety of licence products for every part of life"

"Esprit was represented in 44 countries worldwide, and ranked 28th out of the 100 most recognised brands in the United States"


..och dar borjar jag jobba pa Mandag som Assisterande Butikschef    :-)


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Esprit har precis öppnat i Skellefteå. Så du kanske kan flytta dit och jobba sen ;) Grattis

2009-09-21 @ 08:37:12
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Sandra Sj

Tror det är ett typsikt kvinnligt fenomen.



Ketil ser DIREKT om jag behöver mat och är snabb som fan att ge mig/laga nåt åt mig.



Han vet hur bedrövlig jag blir mot allt och alla om jag är hungrig, hahaha!



Kram kram och grattis till jobbet

2009-09-21 @ 10:19:21
Postat av: kusin

Ja du kära Angie!! E lika dan jag :) Hm slut på energi, hungrig = huggorm!!



Grattis till jobbet!! Vad härligt att det ordnade sig!!!!



Puss på dej

2009-09-21 @ 13:11:11

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0