Tva jobb?

Hogsta Chefen ringde precis fran Betts Shoes, jag fick jobbet som Assisterande Butikschef, sa himla skoj ! Visst ar det lustigt, ena stunden oroar man sig over att man inte kommer fa nat jobb, och nu har jag helt plotsligt tva jobb jag garna vill ha. Pilgrim(klades affaren) har inte ringt an men jag har en kansla att jag kommer fa jobbet, efter jag provjobbade dar i gar. vad gor jag? vad vill jag? Har suttit har i en timma nu och skrivit ner for och nackdelar med de tva jobbena. Vad tycker ni?
Har tackat ja till Betts Shoes men vad gor jag i morgon nar Pilgrim ringer?

Betts Shoes

Assisterande butikschef med chans att tranas upp till butikschef
Nara hem, slipper kostnader via tag, sparar tid och pengar.
Heltidstjanst
Testa sko branschen kan va nat nytt och spannande.
Rabatt pa massa fina skor

Check it out :http://www.betts.com.au/



Pilgrim

Klades butik med massa fint, vardagligt som festligt.
Bra rabatt och vi far 500 kr vart av klader i veckan.
Heltidstjanst men battre betalt an Betts Shoes
Jag har ett storre intresse for klader och alskar modet

Check it out:http://www.pilgrimclothing.com.au/

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0