Dröm inredning..


Ett Sovrum jag kan tänka mig



Ett badrum jag kan tänka mig....




Som sagt förut så har jag blivit helt insatt i design och älskar att läsa inrednings tidningar,
jag tror att Shauns mamma, Kerry kan ha lite med det att göra:-) Skvaller tidningar har bytts ut mot tidningar vid namn "Australian Home" där dom fotar hem runt om Australien, om det så är längs vattnet eller ett fint hus i bergen. Jag har fått syn på "bali" inredning och gillar det skarpt, blandat med gammaldags vitt, och mycket i trä:-) Jag vet att jag en dag vill bo nära stranden eller nära vattnet med en blandning av Bali, vitt, trä och lite strand influerat, låter ju helt virrigt ellerhur!? men här kommer lite bilder...





 





Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fint

2009-09-07 @ 22:03:48

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0