Tisdag harliga Tisdag...

Tisdag, harlig dag i solen i Cronulla med Beck och Todd , kunde inte onskat for battre sallskap. Lunch och Kaffe i solen med utsikt over stranden och havet, harliga diskussioner om allt mellan himmel och jord. Kommer sa bra overens med dessa manniskor! I morgon vantar intervju pa Veronika Maine ett klades foretag har och pa Mandag ska jag pa intervju pa Seed, ett barn klades foretag med valdigt dyra barn klader tydligen. Hall tummarna. Har insett att intervjuer ar valdigt viktigt for sjalvfortroendet och for erfarenhetens skull.
Skriver pa Shauns dator for min ville inte leva langre och bestamde sig for att somna in, kan vara pga att jag spenderat lite for mkt tid vid datorn de senaste veckorna..

Funderingar och tankar just nu:

Ge mig ett jobb

Varfor kan manniskor vara sa trangsynta och sjalviska?

Saknar Familj och Vanner

Hjarnspoken fran det forflutna

Jag ar lyckligt lottad

Sommaren ar har

Jag vill ha en hund

Snalla gor sa att alla nara och kara runtomkring mig mar bra....







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0