Veckan hitills...

28 Maj, 2010 har Sex and The City premiär, så jag längtar! Verkligen nåt att se fram emot, tänker försöka komma hem till dess på besök, vore underbart att se filmen med tjej polare men vi får se vad som händer inför nästa sommar.

Veckan har bestått av jobbsökande, promenader, dagar vid stranden och massa kaffe drickande!
Tre intervjuer inne i city denna vecka, kanske inte direkt dröm jobben men man måste testa sig fram och det är alltid bra att gå på intervjuer för erfarenhetens skull, lite kött på bena!
Lunchade med Beck i går inne i stan, mycket trevligt, har verkligen hittat en sann vän i henne, skönt att ha en äkta vän här borta, långt i från mina nära o kära där hemma. I morse begav vi oss till Cronulla, vårt favvo ställe, Shaun surfade igen och jag tog mest massa kort, Kapten Kodak som man är...tog massa härliga surf bilder på min mobil, återkommer med dom på bloggen snart:-)

Håll tummarna för mig för jag ska se till att hitta ett jobb jag verkligen älskar och känner mig bekväm med, förhoppningsvis ett lite mer proffessionellt företag än det jag jobbat för. Cotton On som företaget heter har precis blivit stämd på flera miljoner SEK för deras baby kläder som har lite opassande tryck som tex " Mummy likes it on top" och "The condom broke" Kanske inte de mest barn vänliga slogans. Dom har även blivit stämd på deras underklädes affär som använder samma rosa randiga påsar som Victoria Secret. Ingen koll alls! Ett stort växande företag som inte vet hur man anställer rätt folk, eller hur man tar hand om sina anställda, tyvärr, för kläderna och deras mode är helt ok, inget jämfört med H&M dock... SAKNAR H&M !

Nu är det äntligen dags för en skype dejt med min Bästis Ninis...

På återseende...


GRATTIS FINASTE KUSIN SOM FYLLER ÅR I DAG ! DU ÄR MIN NÄRA OCH KÄRA!





Kommentarer
Postat av: Kusin

Tack kära du!!! Vad fint av dig <3

2009-09-02 @ 09:52:27

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0