Veckan som sprang forbi...

Veckan har sprungit forbi i en valdans fart, allt gar super pa nya jobbet, trivs jattebra ! Mycket att ta in och mkt att lara som assisterande butikschef, men ovning ger fardighet. Oppnar och stanger sjalv redan pa Mandag:-)
Trevliga arbetskamrater. Sally ar butikschef och i vart team som jobbar heltid ar det aven jag som har hand om Sales och Service(dvs. kundservice mestadels) och Beck den andra ass. man. som har hand om VM(Visual Merchandise) Kul att jobba i ett team, och redan nu efter nagra dagar tror jag att vi kommer funkar super i hop. Det gor ju som saker sa mycket lattare nar man kommer overens och kompenserar varandra bra.


Ledig Fredag, Lordag, ska traffa min Svenne polare pa Fredag for lite fika i Cronulla, skoj att ha en Svenne kompis har tycker jag:-)man har ju som sagt helt plotsligt sa mycket gemensamt. Trevlig tjej som ar gift en Aussie och har en son som heter Hugo, bott har i over 10 ar, sa det ar alltid kul att snacka om Sverige vs. Aus osv. Pa Lordag firar jag o Svenne 10 hela manader, med god middag och massa Mys Pys.


Kolla in denna hemsida som jag hittade, sana har typ av T-Shirts vill jag ha !

http://www.kandeeshop.se/







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0