Vovve...

Har länge velat skaffa vovve, jag älskar hundar men vill gärna ha en liten hund till att börja med.
Rusty, familjens hund är en fin Jack Russell i sina bästa år, men han har såna humörsvängningar och är lite speciell, men go och söt är han för det. Jag vill ha min egen hund och har många gånger stannat på djur affärer och kikat på små valpar, och känt att det är dags att skaffa vovve. Jag gillar Chihuahuas och blev helt såld när jag såg Towas vovve hon skaffat www.towalindberg.se så himla söt! Tror inte det är bra tid att skaffa vovve nu, Rusty kanske blir jätte avis eftersom vi delar trädgård med familjen, det får väl vänta ett tag, och jag får väl tjata lite till så kanske jag får vovve en dag:-)Shaun vill ha en stor cool hund, ingen liten fis tydligen.






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0