Snabb notis...

Ja inte har det då varit en lugn stund sen vi kom hem till Sverige och det gör mig inget! Jag tänkte jag skulle skriva några rader under mitt blogg uppehåll och meddela folket att jag är på hemma plan och har det helt underbart. Denna gång har jag faktiskt inte stressat i hjäl mig som senaste gången vi var hemma utan jag har faktiskt haft lugna hemma kvällar, som i kväll till exempel. Mycket har vi hunnit med sen vi kom hit.En låång, dryg och annorlunda resa till Sverige, en weekend i Stockholm med massa skoj, hotell, lyx, återförening med min andra hälft, shopping, mysiga middagar, 30 års fest, och en dunder förkylning utan dess like. Tågresa hem till fina Östersund, familje middagar, mera shopping, massa mys med vänner, Vemdalen, Åre, after ski, snowboardåkning, träning, fika, mera shopping, pappas pizzor, fika igen, födelsedags partaj och massa gosaker. Resan börjar gå mot sitt slut och det känns såklart jobbigt, men jag ser fram emot vintern i Sydney och massa roligt, i stället för att vara ledsen så ser jag fram emot massa härligt. Jag tar med mig min fina vän Agnes(Aggie) och drar tillbaka till känguru land. Håll ögonen öppna efter en ny och rolig blogg:-)

Återkommer med massa uppdateringar och bilder från Sweden 2010.



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0