Nedrakning...

Usch for min daliga ovana att bita pa naglarna..nu ar det tillbaka for jag har vart stressad och nervos pa slutet. Mina naglar blir sa daliga pa jobbet ocksa, med slit av kartonger, upp packning av klader i plast och massa jobb med handerna. Mina naglar har gatt itu pa vissa stallen samtidigt som jag biter pa dom, fy och usch maste sluta. Jag ska i vag pa lite manikyr i morrn och forsoka fixa till mina tassar for det ser inte bra ut.

Ledig i tva dagar nu, sa underbart! I gar kvall blev middag ute for mig och Shaun, sen en riktig myskvall med film i sangen, regnet oste ner utanfor, sa mysigt sa! Finns det nat battre an mys/film kvallar i sangen? I natt fick vi sova en timma extra, for vi stallde tillbaka klockan en timma for vintertid. Sa nu ar det bara 8 timmar mellan Sverige och Australien. Nu ar nedrakningen nara, 3 dagar kvar, forstar inte att tiden har gatt sa snabbt, snart ar jag hemma, sa som jag langtat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman lugna ner resfeber nerven nu så du inte får ont i dina tassisar ; ) Hi hihihih förstår din nervositet för flygningen men det kommer gå sååå bra!!!! Hoppas ni får en fin resa och väälkommen hem till svedala!!!!!



Jag älskar dig!!!!!

2010-04-05 @ 19:25:05
Postat av: Jennie aka. Ulla

Grattis i Efterskott Elsa!!

Vad hände för roligt på födelsedagen? Och vad händer för roligt i svedala?

Lite update på bloggen vore najs :)

Puss och kram till er båda!!

2010-04-19 @ 23:06:29

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0