Baby Boom..

Det ar helt otroligt, alla jag kanner ar gravida eller har precis fott, det ar precis som en smittosam sjukdom(fast battre) ungar ploppar ut hoger till vanster, sa himla skoj! Jag kanner mig inte stressad for jag ar inte redo alls. Jag alskar barn och vill jattegarna ha barn en dag men inte nu. Jag hoppas den dagen jag bestammer mig for att skaffa barn att jag kan fa barn, det ar min storsta radsla att inte kunna bli gravid. Jag kan inte forestalla mig hur jag skulle ta den nyheten om att inte kunna fa barn. Jag antar att det inte ar nat att grubbla over nu forran det ar dags...

Pratade nyss med momma min pa telefonen, gud sa jag saknar henne min kara fina momma. Blev sentimental nar jag borjade tanka pa julafton och hur hon alltid gav alla barn barnen Alladin askar, inslagna i present papper, och varje ar blev vi lika forvanade och undrade vad som var i paketen, och retades och sa "hmm undra vad detta kan va" Jag saknar julafton hos momma och moffa och jag saknar och krama om mina fina sma morforaldrar, dom ar mitt allt. I bland har jag san hemlangtan att det gor ont, jag kan inte forklara varfor jag bara har det. Jag trivs sa bra har och jag alskar mitt liv har med Shaun, men jag onskade i bland att jag kunde ha allt, pa samma tid och plats, alla vanner och familj samlade, men det ar ju inte mojligt sa..tills dess far jag prata med mina nara och kara pa telefon och kopa Alladin askar pa Ikea:-)

Kommentarer
Postat av: Lotta M

Vet precis vad du menar. När jag har bott utomlands så har jag haft det så himla bra, men hemma är alltid hemma och man kan sakna det så mycket. Vi saknar iaf dig här hemma. Ja tänk vad 2år har gått fort. För 2år sen var vi ledsna och funderade över livet. Inte trodde vi väl då att det skulle bli så här bra :) pussar och kramar till dig

2010-09-02 @ 13:54:03

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0