Fredags mys

I gar blev det en mysig tripp till Ikea med Kerry, Shauns mamma. Det har som blivit en liten tradition att forsoka komma i vag lite titt som tatt. Jag shoppade lite fina sanglakan, kuddar,blommor, ljus och fotoramar, bara ett maste nar man ar pa Ikea. Mat avdelningen ar nog det basta pa hela trippen. Jag inhandlade sill, polarbrod, kaffe, swedish fish, och ballerina kex och lingon sylt sa jag borde klara mig i nagra veckor till. Jag blir helt exalterad nar jag aker pa Ikea, det ar som sa unikt nar man bor har och det blir min lilla del av Sverige som jag far besoka titt som tatt. Vilken inspiration man far att inreda och pyssla ocksa nar man glider runt fran rum till rum, jag slutar aldrig fascinerad av alla detaljer och allt som ar sa smart och igenomtankt pa alla satt och vis. Svenskar kan dom !


Min lediga Fredag avslutades med middag och drinkar med min kara Bek. Vi besokte var gamla kollega Tania pa Zink Bar, en jattefin bar/rastaurang hon ager i Cronulla alldeles vid stranden. Jag bet av en bit av min tand tur som jag har under middagen, sa det blir val mitt forsta tandlakar besok pa ca 5 ar nasta vecka. Huvva !Trevligt kvall med god mat, och smaskiga sommar drinkar!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0