Uppdatering....

Nu har jag varit dalig igen med uppdateringar, fy usch pa mig! Jag har haft fullt upp och har inte haft nan vidare lust att sitta vid datorn, och dessa dagar ar man ju sa modern sa man kollar facebook och mailen pa telefonen och sen sa ar jag nojd, men nu tar jag mig tid for att skriva ett inlagg och beratta hur senaste tiden varit. JObbet gar bara bra, forsoker vanja mig vid tanken att min fd kollega numera ar min chef, det gar helt ok, forutom nar hon kommer in pa besok, vilket inte ar alltfor ofta sa det ar helt ok. Jag trivs super som chef, har underbara kollegor, trevliga kunder och jag sliter som ett djur for att affaren ska vara skinande ren och fin varje dag, men jag alskar mitt jobb sa det gor mig inget !

Senaste tiden har Lordags kvallar varit min och lilla Agnes myskvallar med middagar och annat skoj, och aven senaste Lordagen bestod av en liten sjuk Agnes, dock pa bra humor, thai mat pa en ny thai restaurang har i narheten och massa tjatter och harligheter med vara grabbar. Mycket mysigt ! Jag vill forsoka andra denna Lordags trend for jag vill se mer av min Agnes men vi ar sa upptagna med vara karriarer vi:-)

Shaun har borjat universitetet och trivs super bra, sa glad for hans skull, han verkar ha valt ratt inriktning och ar sa duktig pa det han gor. Vi planerar lite hus arbete framover, mala bathuset, byta sang(for den ar alldeles utsliten hehe), definitivt investera i mer Ikea inredningssaker(enligt mig sjalv), TV pa rummet, nytt golv och antligen antligen har vi fatt internet nere i varat kara bathus wehoo, sa nu blir det sena skype kvallar med mina anra och kara.

Jag fick bra nyheter de senaste dagarna, min kara van Karin kommer pa besok till Nyar, jag ar helt till mig och langtar sa! Har manga fina besok att se fram emot inom det 7-8 manaderna. Karin, Elisabeth och Ninis mina 3 bra vanner kommer anda hit for mys med mig? Men ah sa trevligt!



I morgon vantar mer inlagg sa hall utkik:-)

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0