Senaste dagarna...

Jag hinner inte blogga sa mycket som jag vill, eller lagga upp massa nya bilder jag tagit. Det finns ingen tid, jag jobbar massa och ar helt slut nar jag kommer hem. I Lordags blev det fodelsedags middag for Stig Helmer, alias Rob, Shauns van inne i China Town. Lamm stod pa Menyn, inte riktigt en favorit, speciellt inte nar lammet kommer ut pa rullvagn, kna staendes med en kniv i sig. Nej tack sa jag. Trevlig kvall och mysigt att fa snacka lite skit med Agnes och Nathan. Efter middagen bar det av till Darling Harbour nar vi fick syn pa ett fint Pariserhjul...Mys faktor!

Tillbaka till vardagen efter tva dagar ledigt. Tva dagar med mycket tankande, manga kanslor och funderingar, och ilska ocksa for den delen. Jag vill skriva av mig men det far bli en annan gang, tills dess haller jag frustrationen inom mig, kanns som jag ska spricka i bland men haller mycket inom mig vilket inte heller ar bra. Allt flyter pa bra har. Shaun har borjar universitet i veckan, och jag jobbar pa massa, trivs fortfarande lika bra pa jobbet och har sa harliga arbets kamrater(antligen!)

Mer uppdatering kommer och massa harliga bilder. Nu dagdrommer jag mig bort och langtar till Sommarn!









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0